sobota, 20 kwietnia 2013

Za co kochacie te pojazdy?


Wiele argumentów przemawia za tym, że poświęcamy na nie sporo uwagi oczywiście niektóre modele cieszą nasze oko oraz dusze bardziej niż inne, lecz czy czasem oto nie chodzi? Może i głównym celem ciężarówki jest praca, ale nas miłośników tych maszyn interesują jeszcze takie aspekty jak wygląd oraz parametry techniczne.

Pewnie wy też spotkaliście się już nie raz z takim zjawiskiem gdzie fani jednej marki mocno poniżają drugą markę np. dlatego, że im się nie podoba ta ciężarówka. Możecie się ze mną nie zgodzić, ale czy nie uważacie, że konkurencja wśród producentów ciężarówek jest dla nas dobra? Bo według mnie tak
dlatego, że dzisiejsza konkurencja nie tylko pozwala na dobór odpowiedniego sprzętu do pracy, ale także jeden bądź więcej z producentów może trafić w gust takich miłośników czy też pasjonatów jak my.
Bo gdyby przy zakupie ciężarówki był wybór taki sam jak przy zakupie FORDA model T wszystko było by takie same.

Oczywiście sam mam swoją ulubioną markę jest nią VOLVO a ulubionym modelem tej marki jest FH16. Ja sam nie jestem wstanie określić, dlaczego VOLVO cieszy najbardziej moje oczy oraz duszę, pewnie składa się na to wiele czynników. Z szybko nasuwających się
 myśli stwierdzam, że może to być sam design, a może cyfry określające moc silnika, a może logo, na którym widnieje znak męskości.



Na koniec pytanie do was: Za co kochanie te pojazdy? Piszcie w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz